04 September 2008

Monologku..

Entah kenapa sejak akhir2 ni..tiada idea yang dapat di postkan dalam blog biru aku ni..semua cedok dari article2 lain..entahlah..mungkin terlalu banyak benda yang hendak difikir.."layan jangan lawan pun jangan", meminjap kata2 Ust. Hasrizal...tapi bukan dalam hal percintaan..tolong jagan salah anggap..kata-kata ni boleh aku guna pakai untuk overcome problem yang bertubi-tubi datang..bagi aku kalau layan masalah ni bertambah serabut..kalau lawan..emm..mampukah??..so..tak semena-mena aku bermonolog.."ah..lupakan lah..,tido lagi baik..".PSM yang kelihatan 'mendung-mendung' untuk diteruskan..tapi aku yakin walaupun masa singkat di berikan untuk PSM tapi kugagahkan juga diri, jiwa dan raga (kira ok lah..kurang-kurangnya aku dah nak masuk design stage..member2 lain baru proposal..huhu)..However..im trying to do my best..walaupun macam tak best..huhu..
Ramadhan Al-Mubarak..nasib baiklah bulan Ramadhan ni banyak membantu aku membersihkan diri walaupun tak seberapa dari segi performance..mungkin hati ini banyak buat dosa..banyak maksiat..nifa' dan banyak lagi..menyebabkan jiwa lesu dan gundah gulana memikirkan masalah..Mudah-mudahan Ramadhan kali ini membuka ruang untuk aku memperbaiki dan menggandakan amalan..

Ya Tuhan..Ampuni dosaku..Engkau perbaikilah hubungan dan cintaku kepada Mu yang kian lama terbiar..Ameen

No comments: