01 June 2009

PENANTIan berakhir...Alahai BN..


Sudah dijangka, Pakatan Rakyat akan terus memenangi hati rakyat. Nasib baiklah BN tidak bertanding (walaupun menaja calon). Mungkin betul juga kata dia, nak jimat duit walaupun nampak macam tak percaya je BN pandai berjimat. Dengar-dengar di Manek Urai nanti depa hendak bertanding, pulak dah..dah tak nak berjimat pulak ke..Em..sudahlah BN..terasa muak dan nak muntah dengan alasan-alasan basi mu itu...Sesungguhnya benarlah kata-kata Shamsudin, Ajis Satar dan P.Ramlee..Sarkis tetap Sarkis jugak la..


7 comments:

Siti Khadijah said...

Alhamdulillah.. Syukur Ya Allah..

madam said...

kak min dapat kempen guna media massa tp knpe undi dia lg skt dari Nai-Khan dan Mansor? adakah dia dapat "undi tidak percaya" dari penanti dan adakah undi yg dia dapat adalah dari pengundi penanti yg tertipu? poning den..

Siti Hasunah Mohammad said...

alhamdulillah...

memang BN tak menang sebab tak bertanding, tapi bila dengar propaganda media kat radio pagi tadi, mereka seolah-olah menyatakan rasa bangga apabila peratusan yang turun mengundi sangat sedikit~ seolah-olah itu kesan daripada tindakan mereka tidak bertanding...

wallahu'alam.

Aizat said...

admin>siti khadijah
Allhamdulillah..
Alangkah lebih baik jika PAS juga turut menang..kita lihat di Manek Urai nanti..InsyaAllah

admin>madam
kak min..kak min..moga2 dia tabah menhadapi kekalahan.Tak perlu poning2..keputusan sudah keluar..tiada yang meragui..

admin>hasunah
tu la,ana pun ada dgr,biasalah depa x nk mngaku kalah,macam2 alasan dibuat.Pelik BN ni,bangga tak bertempat..klakar pun ada..

Siti Khadijah said...

InsyaAllah.. Amiin..

Nurul 'Uyun Binti Ahmad said...

penantian penanti....

penantian hambanya?

Aizat said...

>uyun

penantian hambanya nanti Menanti di Barzakh..