16 March 2011

Anwar harus serah DNA untuk elak jenayah..hahaha


PUTRAJAYA 15 Mac – Gabungan NGO Malaysia (GNM) yang mewakili 300 pertubuhan akan mengadakan perhimpunan dan mengeluarkan kenyataan bersama untuk mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA) secara sukarela. (seterusnya)

------------------------------------------------------------------

Komentar: 'Pejuwang-pejuwang' DNA menuntut hak. Si Saifool ketawa besar. Tak sangka punggung beliau begitu mahal sehingga ramai penuntut 'hak keadilan' tetap setia bersama berjuang untuk Saifool.

Bukan itu sahaja. Pejuwang-pejuwang ini juga sayangkan negara, arakian maka berkatalah Setiausaha Gabungan NGO Malaysia itu, Mohd Jurit Ramli," Tindakan Anwar itu seakan-akan menampakkan bahawa semua orang yang disiasat polis tidak perlu menyerahkan sampel DNA pada masa depan, Keadaan pasti akan menjadi huru-hara apabila penjenayah lain turut mengikuti jejak langkah Anwar untuk tidak menyerahkan sampel DNA,”.

Hahahaha...

Lawak 1 Malaysia yang menjengkelkan. Rupa-rupanya pengaruh Anwar ini terlalu besar, bukan sahaja kepada pemimpin UMNO-BN. Tetapi juga kepada para penjenayah di serata Malaysia.

Barangkali, aku rasa penjenayah yang mangkuk hayun ni maksudkan adalah penjenayah politik di dalam UMNO-BN kot. Bapak-bapak menteri yang sampai hari ini bersenang lenang dengan makan duit haram dari kantung rakyat. Mangkuk hayun ini juga lupa, balaci-balaci (termasuk dia) yang di upah oleh bapak menteri itu juga termasuk dalam golongan penjenayah.

Ini, pasal DNA. DNA Anwar sudah lama di miliki oleh pihak polis berikutan siasatan kes lamanya dahulu, di mana ketika dahulu Pak Lah berkali-kali meminta Anwar menyerahkan DNAnya. Sudah pasti paten DNA tidak akan berubah dan mustahil akan berubah melainkan ada orang yang mahu memalsukannya.

Sebenarnya, isu pemaksaan untuk menyerahkan DNA tidak berlaku kerana bukti Alibi Anwar masih ada tetapi tidak di kaji. Jelasnya, bukti alibi ini akan membongkar pembohongan Saifool, kerana jika 'flash-back' cerita dahulu, Saifool mulanya telah mendakwa telah di liwat pada 26 hb di sebuah kondo. Namun apabila Anwar kelihatan mempunyai bukti alibi yang kukuh, Saifool membuat cerita dengan menyatakan bahawa beliau telah di liwat 3 kali semasa 3 kali menemani Anwar ke luar negara. Ini memberi 'hint' yang cukup mudah, mengapa seorang lelaki yang sihat dan tinggi rela membiarkan dirinya di liwat sebanyak 3 kali, TANPA RELA katanya.

Saifool tak ubah seperti pelacur bahkan lebih hina. Kalau pelacur di rogol / di liwat secara paksa sekalipun, sudah pasti dia akan menolak untuk kali kedua dan seterusya. Melainkan jika pelacur itu di bayar, (itu pun mesti secara sukarela). Tetapi makhluk bernama Saifool ni, semua rahsia dalam punggung dia cerita pada dunia. Seronok agaknya dapat duit sampai sanggup jaja maruah.

Buat mangkok-mangkok hayun 1 Malaysia yang berhimpun ini. Cukuplah di tipu oleh menteri-menteri UMNO-BN. Selagi isu ini tidak di bawa ke Mahkamah Syariah dan di bicarakan atas tuduhan Qazaf. Selagi itu cerita liwat Saifool ini tak akan habis, bahkan semakin mengarut dan naik menyampah rakyat melihatnya. Pertuduhan Qazaf ini sepatutnya perlu di bicarakan awal lagi kerana ia menyentuh kewibawaan dan kredibiliti tertuduh. Kalau mengikut kata Yusuf Al-Qardawi, si penuduh tidak boleh di terima sebagai saksi selama-lamanya kerana ia termasuk ke dalam golongan fasiq. Tak hairanlah Saifool takut, bukankah 3 hari hari dia tak mandi wajib lepas kena liwat...hahahaha

p/s: seorang lagi Special Branch.....Saiful Bukhari...





No comments: