25 November 2010

UMNO Negeri Melaka pula ganggu ceramah PAS Kawasan...


Pengerusi JKKK Negeri Melaka


Malam ini bakal menyaksikan pertarungan senget sebelah..'pertarungan' "Debat"..UMNO dan PAS. Ini bukan kali pertama "Debat" ini berlaku, sebelum ini telah banyak kali berlangsung. Cuma kali ini kelihatan UMNO betul-betul mahu tunjukkan "kejantanan" mereka akibat menerima tekanan demi tekanan.

Sebelum ini ceramah PAS Kawasan Bukit Katil sering di ganggu oleh UMNO yang turut sibuk mengadakan ceramah di tempat yang sama..malam ini bezanya, UMNO sudah "upgrade"..Jika dahulu PAS Kawasan Bukit Katil ber"debat" dengan UMNO Bahagian Bukit Katil, kali ini kelihatan UMNO peringkat Negeri Melaka pula turun menggantikan UMNO Bahagian Bukit Katil..

Mungkin antara sebabnya (berdasarkan ceramah UMNO sebelum ni):

1) Ceramah UMNO Bahagian kelihatan ramai kerusi ..jadi kali ini mahu meraih ramai lagi kerusi..

2) Menjanjikan lebih banyak lagi "lucky-draw"..jika sebelum ini buah durian dan beras..mungkin kali ini mana tau dapat motor sebijik..tak pun percutian 2 hari 3 malam ke Mongolia bersama Najib dan Rosmah.

3) Pemimpin UMNO yang datang berceramah, kebanyakkan orang yang sama, yang dah expired, yang banyak membebel dari fakta..jadi kerusi pun naik muak dengar..

4) Ali Rustam semangat sikit nak turun sebab peringkat negeri..walaupun standard dia taraf JKKK..

5) sebab UMNO dah nak mampus...


Kesimpulannya, jelas menunjukkan UMNO tiada kekuatan lagi..sehingga terpaksa mengerahkan seluruh jentera mereka di seluruh kawasan untuk berkampung mengganggu ceramah PAS Kawasan Bukit Katil. Penduduk Melaka khususnya akan melihat dan menilai bagaimana perangai kebudak-budakkan UMNO ini..

p/s: Biasalah orang dah nak mati, perangai pun pelik-pelik..just wait n see..

No comments: