25 April 2011

Cerita pelik yang menghairahkan.


Rakyat Malaysia sedang di ceritakan dengan pelbagai kisah dogeng tanahair sehingga lupa kisah benar yang berlaku, kisah Teoh Beng Hock, kisah adik Aminulrasyid, kisah Kugan, kisah Sarbani dan banyak lagi yang hari ini kerajaan tak rasa ghairah langsung bercerita tentangnya. Macam mana nak ghairah, cerita tentang kematian. BN-UMNO cukup takut bila cerita tentang mati ni. Kalu boleh biar hari-hari cerita pasal seks, liwat, video, dan lain-lain, tak percaya boleh buka 'majalah lucah' Utusan Malaysia, majalah terbitan UMporNO-BN.

Tapi hari ini kisah Saifool bukan ghairah dengan aktiviti Liwat yang di lakukan dengan Anwar Ibrahim, tetapi dia lebih ghairah dengan KARIPAP dan AIR KOPI. Dengan rileks menjamah beberapa ketul karipap sambl meneguk beberapa cawan air kopi selepas di liwat.

Ni betul-betul pelik. Cerita dongeng Saifool ni semakin pelik-melik, mengalahkan cerita dogeng pelik lain dalam sejarah dunia. Dulu, di kisahkan, setelah di liwat, ada air mani dalam punggung sendiri..bukan 1 atau dua, tapi 10 orang. Pulak sebelum tu bukan sekali di liwat, bahkan 3 kali katanya. Tak pasti pulak lepas 'aktiviti' kali pertama tu makan kuih dan air apa lepas tu. barangkali menjamah kuih lapis atau air sarbat kot..malah ada bab lain dalam buku cerita pelik ni, arakian di katakan Si Saifool tak mandi selama 3 hari. Eh, barangkali lebih baik tak mandi dari tak makan karipap atau minum secawan air kopi. Owh terlupa pula aku, cerita pelik Saifool ni bukan sahaja buat pengambaran di malaysia, tapi juga di kaabah (macam cerita pelik Datuk T). Dengar-dengar siap bersumpah sambil buat umrah.

wah..aku semakin 'gila' bila mengikuti cerita pelik ni. Lepas ni cerita pelik apa pula lagi.

Mari baca 'kisah benar' tentang pelacur profesional di sini. Mungkin kaitan dengan cerita pelik di atas.

No comments: